Main menu

Weergaloos in content marketing

FOTO Frank BokernKennis delen is het nieuwe communiceren. Maar bij veel bedrijven zitten de experts diep in de organisatie en komt de kennis pas naar buiten in het verkoopgesprek of de offerte. Dat is te laat. Weergaloos met Woorden haalt verborgen kennis naar boven en helpt de specialisten in uw bedrijf met het omzetten van hun knowhow in inspirerende ideeën. Al die input wordt op weergaloze wijze in woorden vervat en op zo’n manier ontsloten dat er een dynamisch informatieweb ontstaat dat nieuwe, winstgevende klanten trekt en het bedrijf aantrekkelijk maakt voor de talenten van morgen. Dat is content marketing volgens Weergaloos met Woorden.

Bedrijven worden uitgevers

voedselverspillingBedrijven worden steeds vaker uitgevers van eigen content. Ook Coca Cola, GE, Adobe en Dell zijn helemaal bekeerd, al geven ze er allemaal een eigen draai aan. De site van Dell is door Google News zelfs erkend als officiële nieuwssite (lees meer). Het Nederlandse facilitaire bedrijf Facilicom is in 2012 al begonnen met content marketing, en najaar 2013 helemaal overgestapt op deze nieuwe manier van communiceren. Weergaloos met Woorden schrijft het overgrote deel van al die content, waaronder alle artikelen voor het blad Facilitair! Zoals dit dossier over voedselverspilling.

Print vertaald naar internet

Facilitair 04 coverHet is niet meer van deze tijd om alleen maar een pdf van een gedrukt magazine op internet te zetten. Facilicom begreep dat. Weergaloos met Woorden kon dan ook het relatiemagazine Facilitair! op eigentijdse wijze vertalen naar een digitale versie. Met links, doorleesmogelijkheden, extra extensies, bronnen, een column die wordt voortgezet als blog en reactiemogelijkheden Zo blijft de impact van een gedrukt magazine behouden, terwijl het blad toch extra dynamiek krijgt. Lees of download Facilitair! 04 of bekijk facilitaironline.nl

Mensen naar je website leiden

Facilitair 03 coverOnline publicaties zijn leuk, maar hoe krijg je de lezer zover om regelmatig en op het juiste moment naar je website te gaan? Niet voor niets verschijnen veel magazines die online zijn begonnen opeens ook in druk. Facilicom kiest voor het beste van twee werelden: een schitterend gedrukt magazine met een oplage van 22.500 plus een online publicatie waar alle artikelen zijn verrijkt met interessante extra's. Alle teksten zijn van Weergaloos met Woorden. Lees Facilitair! 03 of bekijk facilitaironline.nl